Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Annelies en Martine - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver!!! - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Annelies en Martine - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver!!!

Door: Martine en Annelies

Blijf op de hoogte en volg Annelies en Martine

12 April 2016 | Nederland, 's-Gravenhage

Lieve allemaal,

Nog maar 2 nachtjes slapen, en dan gaat ons grote avontuur beginnen! Donderdagavond om 18.15 uur vliegen wij naar onze eerste bestemming: Hanoi in Vietnam. De landen die we gaan bezoeken zijn: Vietnam, Cambodja, Thailand, Maleisië, Singapore en Indonesië. We hebben er onwijs veel zin in en als je op de hoogte wilt blijven van al onze avonturen, klik dan links op: meld je aan voor de mailinglijst.

Liefs,

Spannend

• 13 April 2016 - 17:40

Nathalie Pronk:

heel veel plezier lieverd xxxx

• 13 April 2016 - 22:01

Louis En Miranda Kester:

Nog 1 nachtje in Nederland... heeeel veeeeel reisplezier meiden! We zijn benieuwd naar jullie foto's :-) en "An ngon miêng nhé"